czwartek, 28 lutego 2013

Bomberman



Naprawdę dziwiłbym się jeśli znalazłaby się osoba która nigdy w życiu nie słyszała o tej kultowej grze. Nie twierdze że jestem człowiekiem wiekowym bo mam jeszcze naście lat, jednakże mogą trafić się jeszcze młodsi czytelnicy którzy nie kojarzą tytułu. Więc przypomnijmy sobie.

Bomberman to japońska gra zręcznościowa wyprodukowana przez firmę Hudson Soft. Pierwszy raz gra została wydana w roku (dla niektórych może to być szok) 1983. Jak podają moje źródła xP gra jest nadal poprawiana i wydawana na różne platformy.




Kilka odsłon Bomberman'a :

-Bomberman/Dyna Blaster-Super Bomberman
-Bomberman '94 / Mega Bomberman



Koncept gry:
Cała gra jednoosobowa polega na wysadzaniu przeciwnika za pomocą bomb oraz odnajdywaniu drzwi do następnego etapu. Poziom trudności wzrasta wprost proporcjonalnie do zwiększania się liczby przeciwników, ich szybkości oraz inteligencji. W czasie gry gracz może napotkać ukryte w cegiełkach dodatki (powerups) ułatwiające wysadzenie przeciwników (np. dodatkowe bomby, większy zasięg płomienia, szybsze bieganie).


Co nowego:
Bomberman powraca na nasze komputery. Przemienia się w MMo, czyli będziemy wstanie pograć z kumplami w tą majestatyczną grę. Jest aktualnie w fazie Open Beta, więc każdy może sobie przypomnieć stare czasy. Grafika nie zmieniła się w żadnym stopniu dzięki czemu starsi gracze mogą poczuć się jak za dawnych lat kiedy to poznawali świat gier za pomocą Bomberman'a.
Ja was zapraszam do grania i odsyłam na strone http://bombermine.com/#/
Powodzenia w wysadzaniu znajomych.
Sasek.

2 komentarze:

  1. Przejrzysty i miły tekst. Działaj dalej!
    Innych czytelników zapraszam na bloga http://peceteria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj grało się grało. Pierwszy raz grałem w to na pegazusie wraz z 999999 innymi grami :D Ale wersji online jeszcze nie widziałem, fajna odmiana :D

    OdpowiedzUsuń