środa, 27 lutego 2013

Dragon Nest



Siemka.
Witam wszystkich którzy jakimś cudem trafili na mój nowy blog poświęcony grom. Mógłbym pisać pięćdziesiąt linijek witając się z wami i wspominając jaki jest ogólny pomysł na tematy, ale nie to jest moim celem. Poza tym dowiecie się z czasem. Więc weźmy się do roboty.

Na pierwszy ogień pójdzie coś lekkiego. A mianowicie Dragon Nest.





1.Więc co to jest Dragon Nest ?
Kolejna produkcja MMORPG osadzona w realiach fantasy, z grafiką 3D. Oparta na non-targeting combat system (w skrócie Non-Target). Całą grę opisałbym tak : Lekko cukierkowa z bohaterami którzy wyglądają na maksymalnie 15 lat i ogranicz Customizacją postaci. Jeśli ktoś nie wie o co chodzi. Customizacja - możliwości w czasie 
tworzenia naszej postaci jak np.inne oczy,włosy itd. Dzięki czemu nasza postać może być jeszcze
bardziej unikalna i wyjątkowa) No i najważniejsze. Wielu ludziom zaraz po tym zdaniu odechce się 
zagłębiać w świat DN. Jedynym sposobem expienia, robienia misji czy bossowania są... Dungeony.
Ale to jeszcze nic, ponieważ jest dodane coś takiego jak stamina (Stamina to energia. Działa na 
podobnej zasadzie jak pasek życia, tylko innego koloru. Różni się tym że nie pokazuje nam naszych 
punktów zdrowia, tylko punkty dzięki którym możemy wchodzić do grot, jaskiń czyli dungeonów w
których znajdziemy potwory na których będziemy expić czyli zdobywać doświadczenie)  .Która 
ogranicza nam ilość dungeonów na dzień. Dobrze że uzupełnia się chociaż... co 24h xP Smutne ale 
prawdziwe.

2.Czy DN wprowadza coś nowego do świata MMO ?
Niestety nie. Niema tutaj, a przynajmniej ja nie zauważyłem żadnych innowacji. System Non-target 
jest fajny, prawda, ale przez sam system walki nie spadnę z krzesła z wrażenia. Przecież już jest 
mnóstwo gier z takim rozwiązaniem. To czym się wyróżnia DN jest prawdopodobnie oprawa graficzna. 
Jest cukieraśna ale bez przesady. A przy pierwszych kontaktach z grą jest nawet miła dla oka. W grze
dostępne mamy 4 klasy (w zależności od naszego położenia geograficznego. Wiadomo że nasze 
Europejskie wersje są opóźnione z wszystkim)
- Warrior |M| (Wojownik)  - Archer |K| (Łucznik) - Cleric |M| (Kleryk) - Sorceress |K| (Mag) 
(K-Kobieta M-Mężczyzna) 
Każda z klas jest ograniczona płciowo. To znaczy nie mamy wyboru ani wpływu na płeć np.Maga. Jeśli byśmy chcieli maga mężczyznę, to jest to życzenie niemożliwe do spełnienia.

3.Coś ode mnie
Jako że trochę grałem w tą produkcje, podzielę się z wami moimi wrażeniami. Gdy pierwszy raz usłyszałem o tej grze to czekałem na nią z niecierpliwością i coś zżerało mnie od środka że inna część geograficzna naszej planety może już rozpocząć swoją przygodę. No ale gra została wydana również i na szczęście w europie ^^. Tak jak już wyżej wspominałem grafika nie raziła w oczy i przy pierwszym spotkaniu ze mną wydawała się bardzo przyjemna, wręcz uroczo grywalna. 
Fabuła ciekawa. W dodatku każdy powinien bez problemu ją zrozumieć ponieważ jest opowiadana za pomocą wstawek filmowych. Klasy pomimo że nie są jakieś innowacyjne, są sprawdzone i każdy szybko ogarnie postać. Moją pierwsza postacią był Cleric. Wbiłem bodajże 20 lvl i mi się znudziło. Niestety jestem osobą której szybko nudzą się gry z racji ilości w które grałem :/ Przestałem grać na jakiś czas, zapominając o mojej przygodzie. Żyłem jak uśpiony bohater xP Ponieważ gra po raz kolejny skusiła mnie do siebie. Tym razem padło na Warriora 35 lvl : PP
Jestem pod wrażeniem ponieważ rzadko wracam do gry po jakimś czasie. Zazwyczaj porzucam ją na amen. Wróciłem ponieważ nie znalazłem nic równie ciekawego na rynku w tym okresie. Gra niewątpliwie pozytywnie zapada w pamięć. 

4.Podsumowanie
System non-target świetnie się spisuje, skille są przyjemne dla oka a zdobywanie kolejnych poziomów urozmaicone wstawkami filmowymi i ciekawą fabułą. Oprawa graficzna przyjemna klasy może oklepane ale to da się znieść. W końcu która gra teraz wprowadza jakąś nową klasę ? Jedna na milion xP Niema na co narzekać, gra jest grywalna a to najważniejsze. 
Dosłownie  już kończąc pragnę wspomnieć że DN został jakiś czas temu odrzucony przez firmę Cherry Credits. Była ona odpowiedzialna za gre w Europie. jednak nie bójmy się.
DN powrócił do nas Europejczyków. Aktualnie trwają CBT w których oczywiście biore udział. 
Za niedługo odbędą się OPT do których zapraszam.

Mam nadzieje że pierwsza notka nie była taka zła : D  
Sasek.


1 komentarz:

  1. Szkoda, że każda z klas jest ograniczona płciowo.
    Od razu mnie to zniechęca to gier mmorpg :D

    Bardzo dobry pierwszy wpis :)

    Zapraszam do siebie

    http://zagrajzadarmo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń